تبلیغات
بازاریابان - تولیدات خودمانی 1

تولیدات خودمانی 1

سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 10:51نویسنده : پارسا حسینی

 

خب، امسال به عنوان سال حمایت از تولیدات ملی نامگذاری شده است. این شعار استراتژیک در واقع همان هدف استراتژیک هم هست یعنی برای رسیدن به این هدف باید برنامه ای داشته باشیم، نظارت اجرایی داشته باشیم، اصلاح عملیات داشته باشیم، گزارش گیری و ارزیابی داشته باشیم و غیره و غیره. در غیر این صورت همه ی ما به خوبی می دانیم که این هدف استراتژیک مثل خیلی از شعارهای استراتژیک دیگر در حد یک شعار انقلابی باقی خواهد ماند و ما هم به جز دیدن چند کلیپ تبلیغاتی و نماهنگ و گزارش مردمی و بیلبرد و اظهار فضل های این و آن چیز بیشتری نخواهیم دید.

راستش را بخواهید در این باره می توانیم به هزاران مورد اشاره کنیم و نقد کنیم و بررسی کنیم و پیشنهاد بدهیم و انتقاد بکنیم. ولی عجالتاً می گویم بیاییم و یک کاری بکنیم که در مواقع باز کردن برخی محصولات ملی مثل دوغ و نوشابه و بیسکوییت و آبلیمو و مربا و کمپوت و این قبیل موارد پیش پا افتاده مجبور به کشتی گرفتن و اعمال زور و خشونت نشویم و خطر مصدومیت احتمالی هم دور و بر سرمان نچرخد! دیشب پدرمان صلواتی شد تا بالأخره توانستیم موفق شویم یک شیشه آبلیمو را باز کنیم.

حرف ها داریم در این باره. در همین روزها خیلی هایش را می گویم. منتظر باشید.


برچسب ها: تولید ملی ، تولید داخلی ، شعار ، استراتژی ، بسته بندی ، محصولات ایرانی ،
آخرین ویرایش: - -

 
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 07:57
سلام پارسا جان.شیشه رو میدادی گل مراد مظفر زرگنده برات باز کنه.پیروز باشی
پارسا حسینی
سلام برادر خوبین شما؟
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.