تبلیغات
بازاریابان - تکلیف جدید بازاریابان

تکلیف جدید بازاریابان

سه شنبه 12 مرداد 1395 12:09نویسنده : پارسا حسینی

 

پیش نوشت: نمی دانم چرا دلم نمی آید یک فکری برای این وبلاگ بیچاره بکنم. از یک طرف دستم به نوشتن مطالب جدید نمی رود و از یک طرف هم بدم می آید از کارهای نیمه کاره و لنگ در هوا! خدایی ش بد حالتی است. شاید اگر رمز ورود را فراموش می کردم، خیالم تا کمی راحت می شد و این وبلاگ می شد مثل بچه های سر راهی که یا بزرگ می شد برای خودش و یا بزرگترها نمی گذاشتند که بزرگ بشود!

...

وقتی بعد از مدتها دارم می نویسم، خیلی چیزها خیلی سریع، فرق کرده. الآن حرف روز، حرف از استارت آپ ها (نوکارها) و دیجی کالا و بامیلو و علی بابا و کافه بازار و کلش بازها و پوکی مون گو و اینطور چیزهاست. بازاریابی و متعلقاتش هم کم کم دارد پوست می اندازد در ایران و همه ی حاضرین در این عرصه سعی می کنند یک جوری خودشان را با تازه واردها در محله ی جدیدشان وفق بدهند؛ خلاصه همه چیز دارد جور دیگری پیش می رود.

برای بازاریاب ها تشخیص این «جور دیگر» خیلی مهم است و مهم تر از تشخیص، نوع واکنشی است که به این قسمت از زندگی کاری شان قرار است نشان بدهند. هر کدام از برندهایی که خودشان را سنجاق کرده اند به این روزهای زندگی مان غوغایی ساخته است برای خودش؛ تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و کمی فیس بوک! می دانید که منظورم چیست!

چند وقت پیش یکی از فروشگاههای لوازم خانگی محله مان بساطش را جمع کرد و رفت. تقریباً بیشتر لوازمِ خانه های محله مان از این فروشگاه خریداری شده اند. هم اجناس خوبی داشت، هم اخلاق و انصاف خوبی داشت و هم سابقه ای بیشتر از سن و سال من. ولی رفت. این رفتن ها از صدقه سری امثال دیجی کالایی ها دارد زیاد می شود این روزها. خیلی ها تحت تأثیر اتفاقات پیش آمده از تکنولوژی دارند شغل عوض می کنند و یا حداقل به هیاهوی تغییر مسیر شغلی افتاده اند. تکلیف بازاریابان چیست در این هیاهو؟

پس نوشت: ندارد!


برچسب ها: بازاریاب ، دیجی کالا ، بامیلو ، کافه بازار ، استارت آپ ، تلگرام ،
آخرین ویرایش: سه شنبه 12 مرداد 1395 12:12

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.